18 Mart 2015 Çarşamba

Çekilişime bekliyorum..:))

Merhaba sevgili dostlar

Blog yazmaya başlayalı 5 ay olmuş.. Bu süreçte çok güzel arkadaşlar edinmemin benim için ayrı bir yeri var.. Bloglar sayesinde daha çok arkadaş ile tanışıp, bunu da güzel hediyeler ile daha eğlenceli hale getirebiliriz diye düşündüm.




Karşılıklı olarak hediyeleşme etkinliğinde, katılanlar kura ile çifter çifter eşleştirilerek bir hafta içerisinde karşılıklı hediyelerini birbirlerine gönderecekler:)

Hediyeler ise şöyle;

1. Gezide takılabilecek ufak bir çanta veya şapka
2. Gezi cep not defteri
3. Bakım ürünü (krem, şampuan, parfüm, vb.)

Bu 3 hediyeyi etkinlik sonunda çekilişte çıkan eşinize gönderiyorsunuz. Hadi tüm blogcular herkesi bu güzel etkinliğe bekliyorum..:)

Çekiliş 23 Mart günü yapılacak olup, katılım şartları beni GFC (yanda) takipe almanız ve bloğunuzda duyurunuzu yapmanız, duyuru linkini ve mail ve blog adreslerinizi buraya eklemeniz gerekmektedir..

Sevgilerle..

5 yorum:

  1. Merhaba cnm hayırlı olsun etkinliğin ben saten takipçinim ve ilk katlan ben olayım bu arada duyurdum arkadaşlara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz sizden esinlenerek düzenledim inşallah güzel olur:)

      Sil
    2. Duyurunuzu göremedim linkini yazabilirmisiniz

      Sil