4 Kasım 2014 Salı

GezipGördüm yazım: New Jersey'den Sevgilerle.../Love from New Jersey


New Jersey
Amerika'da kaldığım süre boyunca New Jersey benim için çok özel oldu. Türklerin yoğun olmasından mı desem, Türk mutfaklarını rahat bulabilmemden mi desem, yoksa New York, Boston, Washington gibi yerlere yakınlığından mı desem bilmiyorum. Ama Amerika'ya giden herkes New Jersey'i görmeli diye düşünüyorum.

Şehir plancısı olarak bu kadar yeşil ve düzenli bir şehre ülkemizde pek rastlamadığım için de benim için özeldir New Jersey. 

New jersey'de yaşamak ile ilgili yazımın  
ayrıntısına ulaşmak için lütfen

http://gezipgordum.com/new-jersey-den-sevgilerle

adresine tıklayın. 
New jersey'de yaşamak eminim sizin de ilginizi çekecek..

4 yorum:

  1. herşeyi çok güzel anlatmışsınız.elinize sağlık ama merak ettim hangi amaçla orada bulunduğunuzu çünkü kısa süreli demişsiniz ama bikaç aydan bahsetmişsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekürler esra hanım. Eşimin araştırma çalışması vardı Amerika'da. Biz de ailecek istifade edelim dedik:)

      Sil
  2. Gezi yazilariniz harika. Cok iyi yapmissiniz gitmekle ayrica. :)
    Ben de bloguma beklerim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekürler :-) takip etcem inşallah sevgiler..

      Sil