20 Ekim 2014 Pazartesi

çocuklarla amerika gezisi


Sevgili dostlar,

Bir blog açmaya karar verdiğim andan itibaren ilk aklıma gelen şey amerikada yaşadığım anılarım oldu:)) Lakin amerikaya gitmeden önce böyle bir bloğu internetten çok araştırmıştım. Bulduğum ufak çaplı yazılardan yola çıkarak kendime bir yol haritası hazırlamıştım. Ama bana daha çok bir ailenin özellikle de küçük bebekleri veya çocukları olan bir ailenin anıları gerekiyordu. Çoğu arkadaşım "sen çıldırdın mı? iki tane bebekle amerikada ne işin var? dizini kır otur oturduğun yere" demeyi ihmal etmedi:))
kızım Dunkin' Donuts 'da ice coffee içiyor:))

Tabi haklılık payları da olsa dahi benim gibi cesaretli ve maceraya düşkün birinin kapısına kadar gelen bu fırsatı tepmesi mümkün değildi:)) Amerika'ya gitmeyi düşünen aileler ve anneler için 3.5 yaşındaki kızım ve 9 aylık oğlumla uçak yolculuğundan tutun da Amerika'da gezdiğimiz yerlere kadar yaşadığımız anıları okumanızı ve sizinde kendinize bir yol haritası çizmenizi öneririm sevgili dostlar..

Tüm resimler bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder